sobota, 10 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #1

Nominację do Liebster Blog Award otrzymałam od:
Olga Malinowska
z bloga:
Thunder

Dziękuję, odpowiadam na pytania:

1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać?

Pisać zaczęłam kilka lat temu, potrzebowałam gdzieś przelać swoje myśli. Miałam wtedy trudny okres...

2. Dlaczego założyłaś bloga (czekam na backstory)?

To już kolejny blog, który prowadzę. Założyłam go, ponieważ dałam się namówić na pokazanie światu kolejnej historii, która wyszła (i nadal jest w procesie tworzenia) z mojej ręki.

3. Czy kiedykolwiek byłaś na jakimś koncercie? Jeśli tak to na jakim i jak się na nim bawiłaś?

Nie, nigdy nie byłam.

4. Czy potrafisz sobie znaleźć zajęcie, kiedy się nudzisz?

Zawsze - nie cierpię się nudzić, to najpewniej dlatego.

5. Czego nienawidzisz w ludziach?

Głupoty, chamstwa, kur*estwa i braku szacunku do drugiego człowieka.

6. Najbardziej znienawidzona książka (oprócz lektur)?

Mam takich wiele (powody osobiste), ale w ostatnim czasie największe obrzydzenie/oburzenie/zniesmaczenie budzi we mnie "50 twarzy Greya". -.-
(posypią się hejty od fanów... heh)

7. Co sprawia, że czytając coś od razu masz ochotę to zamknąć i do tego nie wracać?

Mam całą listę (to tylko jej część):
- kiepski styl pisania
- nagromadzenie błędów stylistycznych
- mnoga ilość literówek
- zbyt szybko "rozkręcona" fabuła
- kiepska, nie pociągająca fabuła
- zbyt wiele, zbyt poplątanych wątków
- brak interpukncji
- zły wygląd estetyczny (np: brak akapitów)
...

8. Czym byłaś najbardziej zawiedziona?

Tyle w życiu przeżyłam, że ciężko mi określić sytuację, którą mogłabym tutaj przytoczyć.

9. Miejsce, do którego chciałabyś pojechać najbardziej na świecie?

Hmmm... Indie, Argentyna albo Hiszpania...

10. Najwcześniejsze wspomnienie z dzieciństwa?

Moment, kiedy pierwszy raz w życiu dotknęłam konia. 

Blogi, które ja nominuję do LBA:


Blogów jest na razie 6, powinno być 10 (tak wiem i proszę mnie nie upominać). Rzecz
w tym, że nie mam na razie innych blogów do nominacji, więc będzie, jak jest.


Moje pytania:

1. Jeśli leciałbyś samolotem przewożącym zwierzęta, który za moment się rozbije, a Ty możesz uratować tylko jednego pasażera, kto by to był - małpa, koń czy tygrys? (podaj powód!)

2. Dokończ zdanie: Gdy Ci smutno, gdy Ci źle...

3. Gdybyś miał szansę na jeden dzień stać się niewidoczny, do czego byś to wykorzystał?

4. Jakie jest najczęściej używane przez Ciebie słowo?

5. Co można zrobić (według Ciebie) z rolki po papierze toaletowym, drutu, naklejki "Dzielny Pacjent" i nieograniczonej ilości czerwonej wstążki?

6. Jeśli na jedną lekcję zamieniłbyś się miejscami ze swoim nauczycielem, jaki temat omówiłbyś ze swoją klasą i dlaczego?

7. Jeśli chciałbyś przedostać się przez morze w 5 min - jakbyś to zrobił?

8. Co myślisz o zabawie Liebster Blog Award?

9. Gdybyś nagle obudził się, a w Twoim pokoju byłby totalny chaos (poprzewracane meble, powybijane szyby, porozrzucane rzeczy, roztrzaskana lampa itp.), jaka byłaby pierwsza rzecz, którą byś zrobił?

10. Czym według Ciebie jest "Zmutagenizowany Chichron"?

2 komentarze:

  1. Dzięki za nominację :D
    Najtrudniejsza część LBA... Wybranie 10 blogów >.<

    OdpowiedzUsuń

Byłoby miło, gdybyś zostawił cień po swojej obecności... ;)