piątek, 9 stycznia 2015

1000 wyświetleń - Dziękuję

screen przekroczenia 1000 
Nie przeciągając...

Dziękuję za te okrągłą, czterocyfrową liczbę - 1000. Przyznam, że w całej, mojej, blogowej karierze to "Cień" rozkręcił się chyba najszybciej. Bloga założyłam 2 stycznia, dziś jest 9 - minął tydzień, a tu już takie rzeczy.

Więc, tak jak na początku - dziękuję wszystkim czytelnikom za ciepłe słowa i motywację do dalszej pracy. W ramach... hmmmmmm... "zapowiedzi" (jeśli mogę tak to nazwać) wrzucam Wam fragment dialogu z 3 rozdziału, który najprawdopodobniej wrzucę 11 stycznia, specjalnie dla czytelnika, który bloga otwiera w każdą niedzielę. ;)


"– Po co tu przyszedłeś? – Warknęła na niego. 
– To Twój dom? – Spytał chłodno, a jego wzrok przeszył ją tak, że aż poczuła ciarki na swoich pleacach. 
– Tak i dlatego nie powinno Cię tu w ogóle być. Odejdź stąd i nigdy nie wracaj.

– Nie przyszedłem do Ciebie. "

SPIDER 


P.S. Zapraszam na bloga mojej koleżanki i jej przyjaciółki, tam jest moje opowiadanie.
------> http://carpexdie.blogspot.com/2015/01/blog-post.html

5 komentarzy:

  1. Graty :D
    tylko lol co to ma byc z tym dialogiem?? to nie moze tak byc!!!! do kogo on przyszedl skoro nie do niej??!! i czemu ona nie chce go widziec??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się najprawdopodobniej w niedzielę.
      I wrzuć na luz z tymi wykrzyknikami i znakami zapytania... :P

      Usuń
  2. NIE ZGADZAM SIĘ, PROTESTUJĘ, JEDNO WIELKIE NOPE ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do LBA : http://vexus.bloa.pl/2015/01/11/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już chyba nie możesz, bo ja już nominowana byłam... Mimo wszystko - dzięki. :)

      Usuń

Byłoby miło, gdybyś zostawił cień po swojej obecności... ;)