sobota, 17 stycznia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD #2

Znów dostałam nominację, tym razem od:
z bloga:

Lojalnie uprzedzam, że nie nominuję już żadnych blogów - zrobiłam to przy pierwszej nominacji:
LIEBSTER BLOG AWARD #1

Ale odpowiadam na pytania:

1. Czy lubisz robić sobie kawę?

Bardzo! Jestem uzależniona, piję trzy lub cztery kawy dziennie. Ulubiona: z mlekiem, nie słodzona.

2. Jaki jest twój ulubiony odcinek anime, serialu, względnie "Mody na sukces"?

Nie oglądam żadnych seriali, nie lubię, nie jestem fanką, w związku z tym nie odpowiem na to pytanie.

3. Co lubisz robić w łazience/ czasie wolnym (niepotrzebne skreślić) ?

W czasie wolnym piszę, jeżdżę konno, zajmuję się moim/cudzym komputerem, rysuję, gram w karty lub piję kawę.

4. Kiedy chodzisz do kościoła?

W niedziele i na Święta.

5. Myślałeś o piercingu?

Mam przekłute uszy, więcej mi do szczęścia nie potrzeba.

6. Ulubiony super bohater z komiksów.

Nie posiadam takowego, nie czytam komiksów.

7. Ile lat miałeś, gdy założyłeś fejsa? O ile go masz.

Nie mam facebooka i nie zamierzam mieć.

8. Twoje motto życiowe.

"Memento Mori" i "Never Mind"

9. Lubisz nosić koszule?

Raczej nie... wolę, kiedy to mężczyzna ją nosi. ;)

10. Walczysz z potworami w czasie snu? 

Tak, moje koszmary mnie nie oszczędzają. Walczę z nimi nawet, jak się obudzę.

11. Ulubiona gra zespołowa.

Nie lubię gier zespołowych, nie mam ulubionej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Byłoby miło, gdybyś zostawił cień po swojej obecności... ;)