środa, 18 marca 2015

NOWY BLOG już otwarty!


Tak więc, moi drodzy przyszedł czas na ostatni wpis na tym blogu.
Dziś dzień oficjalnego otwarcia bloga z moim nowym opowiadaniem.

Link:


Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. :)

A co do "Cienia" - bloga nie usuwam!
Zostaje on, po prostu jest to opowiadanie skończone, ale dalej będę tu zaglądała, publikowała komentarze i zapewne, jeszcze kiedyś pojawi się tutaj jakaś notka,
jeśli będę miała w planach następnego bloga, kiedy skończy się "Hipnotyzer".

ZAPRASZAM NA NOWĄ STRONĘ!

i żegnam się ze starą... 

Mam nadzieję, że się podobało!

SPIDER

6 komentarzy:

  1. Czy się podobało? No błagam każdy powie Ci to samo...
    KOLEJNYPOST=kolejny TAKI SAM komentarz typu: KURWA ZAJEBISTE <3
    Do zobaczyska na Twoim nowym blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dużo osób tak bardzo związało się z tą historią. Mam nadzieję, że następna będzie równie dobra... ;)

      ZAPRASZAM!

      Usuń
  2. Oh i koniec ;c zaczytałam się i równocześnie pokochałam tą historię. Dziękuję Ci ;) Zabiorę się za czytanie tw drugiego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, za co takiego mi dziękujesz, ale... proszę :D

      ZAPRASZAM!

      Usuń
    2. Świetny blog. Opowiadanie niesamowicie wciąga. Aż szkoda że się skończyło

      Usuń
  3. Czemu mi to robisz? Jestem smutna... :'(

    OdpowiedzUsuń

Byłoby miło, gdybyś zostawił cień po swojej obecności... ;)